AYŞEN KAPRAN

İstanbul doğumlu olan Ayşen Kapran lisans eğitimini Marmara Üniversitesi İşletme Bölümü’nde tamamlayarak, LSE – Uluslararası Pazarlama alanında yüksek lisans yapmıştır. Profesyonel çalışma hayatına, 1981 yılında Türkiye İş Bankası A.Ş. Sultanhamam Şubesi İhracat Servisinde başlamıştır. Görev aldığı bankalar sırasıyla İktisat Bankası, Dışbank A.Ş., Bank Ekspres A.Ş. olup, 1995 yılında Koçbank A.Ş. Genel Müdürlük- Bireysel Koordinasyon Biriminde Grup Müdürü olarak görev yaparken, Türkiye’de bulunan ilk Banka Çağrı Merkezi’nin kuruluşunu gerçekleştirmiştir. 
 
2001 yılında bir erkek çocuk sahibi olarak, profesyonel çalışma yaşantısını tamamlayıp, Danışmanlık ve Eğitim Sektörü’ne geçmiştir. SYS Danışmanlık ve UNİDA Danışmanlık firmalarında, yaklaşık 12 sene, bağımsız danışmanlık yapmıştır. Türkiye İş Bankası “Müşteri Odaklı Dönüşüm” projesinde baş-danışman olarak 4 sene görev almış, 120 kişilik bir danışman kadrosunun idaresini gerçekleştirmiş ve aynı zamanda assessor olarak da sadece bu projede üç bin kişiye assessment raporu yazmıştır. 
 
2016 yılı itibarıyle, Tim Danışmanlık bünyesinde Ölçme-Değerlendirme ve Yetenek ve Beceri Geliştirme Kulvarından sorumlu Yönetici olarak çalışmalarına devam etmektedir.
 
2016- ........    Tim Danışmanlık / Kulvar Lideri        
2004 – 2016  Freelance Eğitim ve Ölçme Değerlendirme Danışman
2000 – 2001  Tekstilbank / Proje Geliştirme Direktörü
1999 – 2000  Egebank / İş Geliştirme Direktörü
1996 – 1999  Koçbank / ADK Grup Müdürü
1994 – 1996  Koçbank / Bireysel Bankacılık Bölüm Müdürü
1992 – 1994  Bank Ekspres / Kurumsal Müdür Yardımcısı
1988 – 1992  Dışbank / Ticari Pazarlama Kıdemli Uzman
1987 – 1988  İktisat Bankası / Kambiyo Uzman
1981 – 1987  Türkiye İş Bankası / Memur